ورود به فیس بوک بدون فیلتر ورود به فیس بوک بدون فیلتر 




ورود به فیس بوک بدون فیلتر

 

فیسبوک که توسط  مارک زوکربرگ راه اندازی شد ، با داشتن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر محبوبیت خاصی را بدست آورده است ،در برخی از کشورها استفاده از از آن محدود شده است . به همین منظور امروز در این مطلب از رضا سورس راه حلی را به شما پیشنهاد میدهیم که بتوانید بدون استفاده از فیل تر! شکن به استفاده و مرور صفحات Facebook بپردازید !

 

برای انجام این کار به سه مرحله ساده به شکل زیر نیاز دارید :

  1. در مرحله اول شما نیاز دارید که مرورگر فایرفاکس رو در کامپیوترتون نصب کنید . اگر نصب شده دارید که چه بهتر . اگر ندارید میتونید آخرین نسخه این مرورگر محبوب رو از اینجا دانلود کنید .
  2. در گام دوم شما نیاز دارید که پلاگین anonymoX رو بر روی فایرفاکس نصب کنید . برای اینکار این صفحه رو با مرورگر فایرفاکس باز کنید و با کلیک روی این قسمت ، این افزونه رو دانلود کنید و مراحل نصبش رو طی کنید . بعد از نصب افزونه رو فعال کنید (پیشنهاد فعال کردنش بعد از نصب افزونه داده میشه) .
  3. خوب ، کار تمام شد ! حالا کافیه فیسبوک رو با پیشوند https باز کنید . اگر با http باز کنید همچنان فیلتره . پس با استفاده از پروتکل امن https از این به بعد به راحتی و بون استفاده از فیل تر شکن و یا وی پی ان از گشت و گذار در facebook لذت ببرید !

منبع : رضا سورس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ورود بدون فیلتر به فیس بوکفیس بوکفیلتر شکن فیس بوک

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />